Hulp met inloggen/betalen

Hulp met inloggen en/of betalen


Het kan voorkomen dat u wilt gaan betalen, uw gegevens invult en dat u niet verder kunt gaan.
Er wordt dan aangegeven dat u niet alle gegevens correct heeft ingevuld.
Hieronder een korte uitleg waarom u niet verder kunt gaan.
  • U heeft uw postcode niet op een juiste manier ingegeven, de juiste manier is 1000AA dus geen spatie tussen de cijfers en de letters.
  • U heeft een verkeerde postcode ingegeven, ons systeem checkt of de straatnaam en de plaatsnaam overeenkomt met de postcode. Vergewis uzelf dat u de juiste gegevens invult.
  • Uw inlognaam bestaat al, u zult een unieke naam moeten kiezen die nog niet voorkomt in ons systeem.
  • U moet uw wachtwoord twee maal ingeven, dit is om er voor te zorgen dat u geen tikfout heeft gemaakt met uw eerste ingave van het wachtwoord.
  • Na een aanpassing, door het systeem aangegeven, bij het aanmaken van uw gegevens zult u opnieuw het wachtwoord in moeten geven, twee maal.
Lukt het nog steeds niet?
Schrijf ons een email naar shop@danenberg.nl met daarin uw gegevens:

- Aanhef
- Voornaam
- Achtenaam
- Straatnaam en huisnummer
- Postcode
- Woonplaats
- Telefoonnummer
- Email adres

Wij maken dan een inlognaam voor u aan met een wachtwoord, zodat u eenvoudig kunt inloggen en betalen.

Het Danenberg Webshop team